HJÄLP!

SKOLAVSLUTNING SKOLAVSLUTNING SKOLAVSLUTNING , VAD I HELVETTE SKA JAG HA PÅ MIG !?!
yes, det är som ni tror, jag har damp, kläder är VIKTIGT, nästan det mest viktigaste i livet, vill man gå runt i trasor? svaret är nog ett STORT NEJ ! nu ska jag leta upp en fin klänning från ginatricot till skolavslutningen, eller så köeper jag bara ett par jeans och ett sommrigt linne, excuse moí, vem är smart? men nu ska jag kontakta nicole och se om vällingby blir av. Ha det bra babes, btw, GRÖNALUND IMORGON, WOHO, SO DAMN FUCKING KUL!  / pussy, Klurig@

Kommentarer
Postat av: carro

haha ha något vitt =
Haft en bra dag annars ?
Kram

2008-05-26 @ 18:09:17
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0