Det lilla vanliga

Hej, som vanligt har jag aldrig pallat skriva här, men nu, då känns det mycket bättre, jag vill bara spotta ur orden på datan. På tisdag ska man med klassen till Gröna fjortis lund, därefter komma hem, helt jävla utmattad, påsar under ögonen och decka på sängen, haha, sen blir det skola på onsdag, förvänta er inte att jag vaknar på morgonen bara . haha (a) Hoppas att ni alla njuter av eran donken fetto food, jag chansar på att ni sitter och gnagar på pommes (a)  aja, idag så är alla i desperat behov av smink & JAG utav alla ska förlja med dom, gash, jag har ju redan köpt mitt, ska köpa mascara för 500 kronor på måndag & då har jag också lovat nicole att köpa smink med henne @ vällingby, vill ni träffa oss är det bara att ringa 076 311 94 83 för nicole svarar inte på sms eller något, KONSTIGT, så det blir mitt nummer istället . men aja. Har du inte blivit less på min tråkiga text än ? ... nurå ? men fuck this shit, nu säger jag goodbye my lovers, puss&love / eran egna Finicia/Nican KLURIG @


Kommentarer
Postat av: hiltglyi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,

KAN DU DRA EN TYST MINUT ÅT MEJ OCKSÅ?

<3

2008-07-01 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0