4/5 Söndag

hellu, idag är det en såndär härlig dag,
solen skiner, frukost ute på trägården,
 sommardoften fyller näsborrarna. fuck
it, jag är inte en vidare bra poet. Idag ska
 jag vara med älskling som nu inte svarar
på mobilen, jag blir lite arg/orolig. hah, sen
 ska vi göra inbrott i nicoles hus, höhö.

OCH ! Jag ska storshoppa @ Ginatricot, några saker jag ÄLSKAR finns här;
image2
Linnet längst till vänster har jag redan, jag vill ha det tre andra också + domdär jeansen, jag är fan kär om dom sitter sådär grymt fint på mig!  aja, ni alla får ha en underbart fin solig dag, pussy.

Kommentarer
Postat av: tteessaan @

snygga linnen, jeansen också iof ;), pusspuss

2008-05-05 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0