Oh god, im lost.

sitter här en onsdagskväll, klockan är 1 minut över 12, då blev det väl precis torsdag .. suck. Påminner mig om förra veckans smärtsamma dagar, har inte haft så stor lust att skriva efter det, avslutade mitt förhållande den onsdagskvällen men hur som helst, idag kom Tim hit till skälby & gjorde mig sällskap eftersom alla andra är sååå tråkiga, no offence babes. Men hur som helst, idag stekte jag också HAMBURGARE vid typ 10 tiden & nu känner jag hur torr min tunga är .. ska hämta ett glas vatten, brb. Tillbaka . Jo vattnet dämpade inte smärtan i magen, jag ska ALDRIG gå hungrig igen, slutar bara att min tomma mage ger enorma jävla smärtor. Måååste gå ner i vikt. Vad låter jag som nu? lääskig. Imorgon ska Natalie sjunga i skolans lilla uppvisning, så tråkigt att jag kommer missa det, men ska till sumpan imorgon till min bror Sebastians student, stort grattis till honom! Jag har köpt ett linne& jeans i ginatricot till sebbes student & min skolavslutning, woho! Jag tänkte först inte dra till skolavslutningen med tanke på allt som hänt men sen förstod jag att det är jag själv som förlorar på det so im going biatches. åh, vet ni? MINA FÖTTER HAR FÅTT LITE FÄRG! så fucking tråkigt, vadå fötter!? MINA BLEKA BEN MÅSTE FÅ FÄRG! ofta jag vågar gå runt med dom, solarium, here i come! Jag tänker inte använda dåliga " brun utan sol " fläcka ner hela kroppen är väl ingen vidare idé? Jag är helt utmattad, min mage tar död på miiiiig! Fast var ni ute i det varma vädret idag? Bussarna var fan jobbigt varma, man ba: alåe?! vart fan finns airkondi... Vad fan man nu stavar det, hoppas ni fattar vad jag menar (a) Ibland känner jag att världen bara går under, allting sviker, men jag vet att det finns folk som har det värre, oups, hur råka jag spotta ut det deppiga skiten i min blogg? Jag önska att min blogg var lika rolig som bellas uppmuntrande blogg, i am a wannabe bella, haha, love u're blogg. aja, time for att fixa min press på playahead. Ha det trevligt people, puss / Finicia/Nican klurig@

Kommentarer
Postat av: Bella

hahahha, gumman det är din som är rolig och bra. jag älskar den, så jag är wannabe finicia :D
älskar dig! (:

2008-06-05 @ 23:10:51
URL: http://bellabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0