Like usual

bajshejknulladej. jag har skittråkigt och min mamma är FUCKING PAIN IN THE AAAAAAASSSSSS ! jävla finne på röven, det är vad hon är. Det är sommarlov, JAG VÄGRAR GÅ UPP VID 6 FÖR ATT DRA OCH HJÄLPA FARSAN PÅ HANS JOBB, MY ASS !


aja, idag har jag vaknat, dragit till Tania, sminkat mig & gått ut i spöregnet till André diarée. VILKET VAR ASJOBBIGT! sen så var jag och andré på det mest romantiska ställena, Bakom ett jävla sophus, ute i skogen & i portar, great. haha, nejmen raringen gjorde allting udnerbart så det spelar ingen roll vart man är när man är med han sötnos . (a)
vad mer finns det att skriva? PRECIS INGENTING förutom att jag slösa en 10a på en snickers, nu är jag pank -.-

// Nicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0