Fågelmat är mitt smeknamn. JA SMEK

Tju, nu är det belly som skriver. www.bellabo.blogg.se. Ja, idag har vi nästan blviit våldtagna och jag har visat rumpan inför hela sverige. Shit .. Iaf, vi har snackat med André som har akne på snoppen hela dan fan. Vi ska upp klockan sju imorron pga. min sommar skola (HÖHÖÖHÖHÖÖH FITTA PÅ DOM!) och vi kmr ju ja heh .. lägga oss vid två kanske (?)

Ska hitta nån snygg bild att lägg in, vääänta lite.
HAHAHAHHAHAHAH OH SHIT, hittade den här jävla fuckade bilden.



Ja, jag kanske har ont i magen så därför håller jag på magen. Och ja, Finicia kanske hatar världens alla idiotiska människor så därför pekar hon finger. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0