Bloggen back in buissnes!

Hej hopp gummisnopp!  MIDSOMMAR IDAG FFS! " skitkul " Jag typ sitter och har en jävlans massa tråk. Men ey, vädret
blev ju lyckat? Och vet ni vadfan som förändrat mitt liv nu!? FULLKORN! Jag skulle nyss njuta av min goda, underbara Billys Pizza och då såg man på paketet att det var fullkorn, jag ba wtf!? Jo, min bror går på diet så han äter bara nyttigt .. bläääääääääää för diet.  Åh gud, jag kommer ihåg att jag köpte en jävla diet choklad i coop, FYFAN VAD ÄCKLIG! men hur som helst, här kommer världens sexigaste hunk! Jesse Metcalfe , sååååååååååååååååååååååå läcker!

ooooooooooooh my god,  thats so fucking HOT ! Sitt och njut av bilden hära,
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzs / nicia @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0