uppfriskande

Nu har då bella bytt namn på pea, från belly till Gab. Bella har faktiskt riktigt lustiga inlägg i hennes blogg, nu reklamerar jag lite här, http://bellabo.blogg.se/ sååå underbart kul! Jag har faktiskt hittat en rolig bild från last year . here it comes:

s
Haha, GANGSTERS! Jag måste erkänna att jag saknar bellas gamla villa lite grann. :)
Det var riktigt mysigt att kolla på film där måste jag påpeka.

Men vill ni veta hur jävla sjuka mina päron är? Jag kom hem vid typ 11 .. jag skulle vara hemma klockan 10 * patetiskt * och bara för att jag kom en fucking timme försent ska dom få största dampen som hela skandinaviska länderna aldrig har haft förut, jag orkar verkligen inte bry mig längre, liksom, vem passar tiden? Jag kommer ju inte alltid försent .. gud. Aja. nu ska jag borsta mina tääänder så att jag inte får problem med tänderna vid 70 års åldern, uschy. aja, asta la vista,

// Eran kung som klämmer på eran pung, haha den var tung , NICIA @

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0