Nu skippar vi rubriken va?

Idag var jag med älsklingen ett tag, buss strejks skiten i sverige tar död på mig! Jag måste fucking cykla, hur kul är det?
klockan är hal 1 på natten och jag känner mig urtrött, dagen har varit vääldigt låång, ganska ovanlig, inte som mina vanliga dagar brukar vara. Jaja, här sitter jag iallafall & käkar torkade aprikos skitsaker haha, faktiskt jävligt gott och jag snackar dessutom också med andré i telefon. Jag & andré gick igenom några videos när jag var liten, bilder också. så snart så kommer jag lägga upp några riktigt sköna bilder när man var ne liten fjuttinutt. haha, härliga tider det.
Här kommer hur som helst en bild på min bror när han var liten, nu är han stor & stark den lilla skitungen, 18 år, woho.
HAHAHA
Man måste erkänna att han var sjukt jävla söt på bilden ?
Dethär inlägget var ganska boooriiing, aja. ciao
 
// Nican

Kommentarer
Postat av: M

Jag håller med! =)

2008-07-09 @ 07:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0