jobbigt läge

Tjohejsan. Sitter & tvättar bort mitt smink med sånnadär våtservetter från nivea som jag köpt i kicks ( jätte intressant ) Idag har mammsen & pappsen flippat ur på mig, imorgon är jag inlåst hemma .. utegångsförbud på sommarlovet, det sitter ju inte helt fel .. men nu ljuger jag, DET SITTER HELT JÄVLA FEL! kan dom inte bara dö eller någonting? Mår så bajsigt dåligt. Men ska inte dra er ner i min depressation. Så, nu gäller det att bita ihop! :)

Idag har jag vaknat vid typ 1 tiden, sen drog jag till tania vid 5, vi var hemma hos henne och gjorde ingenting speciellt, jag kom försent hem & mamma blev sur på mig för att min mobil är förstörd, det är ju inte direkt mitt fel att den bara pajja sådär .. aja, nu har jag utegångsförbud som ni läste, great! Jag har dessutom ingen jävla mobil, så natten nu blir väldigt ensam, älsklingen andré är på kryssning till finland, baaaaaaaaajsunge! Jag saknar honom redan! usch, kom tillbaka. Om 1 vecka ska jag åka bort .. 2 veckor i gran canaria , fan vad jag kommer sakna alla! aja, nu orkar jag inte skriva ner mer . pusshej havreboll.

// nicia @

Kommentarer
Postat av: GGGGGGGGgg

och jag har ju din telefon. haha .. jag ska väl bara vänta till klockan ett och ringa dig så får du och ditt feta ass komma och hämta den. har kommit hem från landet nu förstår du. elr åker dit idag igen, menmen. älsk :)

2008-07-09 @ 10:28:37
URL: http://bellabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0